Omzetsprintje trekken?

Kraak de code van de Nee-zeggers!

 De Launch Ladies presenteren

LANCEREN KAN JE LEREN – De Workshops

Leer hoe je je mailbox laat overstromen met STAPELS nieuwe klanten die je bijna smeken om hun geld aan te pakken

– zelfs als je jeuk krijgt bij de gedachte aan verkopen!

‘OMG?! Lanceren?!’

Yep. Lanceren. Omdat lanceren effectiever, leuker, sexier is dan je product of dienst op je website zetten en dan hopen dat de klanten vanzelf binnenstromen. Dat is zo ontzettend 2006. En ontzettend duf. Met een goede lancering blaas je je potentiële klanten uit hun sokken, laat je een onvergetelijke indruk achter, krik je je jaarcijfers omhoog en maak je je nieuwe klanten ook nog eens uberhappy. Nice, of niet?

Wikipedia

Volgens Wikipedia is, vrij vertaald,  ‘Lanceren’ iets, een raket bijvoorbeeld (in jouw geval je onweerstaanbare aanbod) met grote vaart de ruimte in schieten. Dat gaat gepaard met veel kabaal waar je als nieuwsgierige toeschouwer en potentiële klant niet omheen kunt. In een afgebakende periode maak je een hoop lawaai waarin je veel aan waarde geeft. Tips, kennis, feiten. Zaken waar ze wat aan hebben. En na een periode van liefdevolle hofmakerij, stel je hen De Vraag: ‘Wil je geholpen worden met mijn product of dienst?’ Zonder blikken of blozen, vragen om de koop. ‘OMG!’ hoor ik je denken. ‘Als ik gewoon doe, doe ik toch al gek genoeg?’ Nee, dus. Als je via internet je producten aanbiedt, dan is er iets extra’s nodig.

Schaamteloze, liefdevolle hofmakerij
Een periode waarin je je potentiële klanten het hof maakt en laat zien dat jij de enige echte ware Jacob of Jacoba bent. Dat ze bij jou moeten zijn als ze echt geholpen willen worden. En dat op het moment dat jij De Vraag stelt ‘Ik heb een onweerstaanbaar aanbod en ik kan jou daarmee helpen. Wil je het kopen?’, dat ze dan ‘Ja, ik wil’, roepen en zich afvragen waarom je zo lang gewacht hebt met het stellen ervan.  Nu bedanken ze je misschien (in het beste geval) voor je vrijgevigheid, hollen vervolgens naar de concurrent en kopen iets wat een stuk slechter is dan het jouwe. Toch?.

Geen pareltje voor jou?
Nou hebben wij ons fantastische lanceerprogramma. Een pareltje, al zeggen we het zelf. Duurt alleen drie maanden. Niet iedereen wil dat. Dus hebben we een aantal stukjes uit het lanceerproces eruit gepakt en daar online workshops van gemaakt. Zodat je de basics kunt leren van het schrijven van onweerstaanbare lanceermails, een goede planning van je lancering kunt maken en weet hoe je maximaal je lancering kunt promoten.

Het kan natuurlijk zijn dat je daar niet op zit te wachten. Dan zou ik vooral niet doorlezen als ik jou was.

Snel stappen maken met je lanceringen?

Pick your battles. Als je niet mee wilt doen aan ons pareltje, even goede vrienden. Wil je toch stappen maken? Onderstaand turbo online workshops waarin je de basics leert waar jij mee verder kunt. En ze zijn allemaal voor jou. Je kunt ze alle vier volgen. Hoeft niet, mag wel. Of eentje. Ook goed.

WORKSHOP 1: WOORDEN DIE WERKEN!

lightbulbJe potentiële klant is net een mens. Die wil door jou het hof gemaakt worden. En er zeker van zijn dat zij bij jou aan het goede adres is. En die hofmakerij doe je door woorden en daden. Zou het dan niet handig zijn om een woordenschat tot je beschikking te hebben waarvan je weet dat’ ie werkt? Dat je, met bewust inzetten van bepaalde ‘prikkeltaal’ je aan het onbewuste verlangen kunt raken van je klant en dat ze alleen nog maar gevraagd wil worden na een periode van liefdevolle hofmakerij? En dat de laatste stap in een verkoopproces dan heel vanzelfsprekend is: namelijk ingaan op jouw onweerstaanbare aanbod? In de workshop ‘Woorden die werken’ leer jij de taal spreken van je potentiële klant. Je leert niet alleen welke woorden werken, maar ook waarom ze werken. Taal werkt namelijk op ons reptielenbrein waar koopbeslissingen genomen worden. Handig om te weten hoe dat werkt!

WORKSHOP 2: SCHRIJF JE LANCEERMAILS! 

loadingCatchy? Cosy? Hoe vaak schrijf je niet een verkoop email en denkt: ‘Op hoop van zegen en ik hoop maar dat ik niet door de mand val en dat ze zien dat ik dit gepikt heb? En dat je helemaal niet catchy & cosy bent, laat staan smashing, maar je gewoon een oplichter voelt? En dan maar afwachten wat er gebeurd. Je potentiële klant wil jou. Jij, Toi. En van een smashing personality willen ze best kopen. In combinatie met een aantal basisprincipes heeft dat hitpotentie, heus. Want taal, meneer, mevrouw, is het aller – allerbelangrijkste op internet. Taal,  in combinatie met jouw persoonlijkheid kan een smasher zijn. Een kaskraker, een show starter. Doorloop met ons, heel bewust de stappen uit ons lanceerproces en leer hoe je catchy, cosy en smashing emails schrijft. Door bepaalde prikkeltaal te gebruiken in de 11 lanceerstappen zoals omschreven in ons boek, sla je het pad van succes op en help jij anderen te leren drinken uit de bron als ze op het punt staan om om te vallen van de dorst. In een workshop van 2.5 uur heb jij de basis geschreven van de mails uit je salesfunnel: Catchy, cosy en smashing verkoopemails. Met de juiste woorden, de juiste toon of voice.  In de workshop ‘Schrijf je lanceermails’ schrijf jij je eigen serie waardoor je een belangrijk stuk uit je lancering goed voorbereid hebt en klaar bent voor de volgende stap!

WORKSHOP 3: PLAN JE LANCERING! 

Als er een raket afgeschoten wordt op Cape Canaveral, is daar een hoop aan vooraf gegaan. Geen hond die daar rondloopt en denkt: ‘Weet je wat, het is lekker weer vandaag, ik heb er zin an, dus een uitgelezen moment om een raketje naar Mars te doen zodadelijk, maar eerst even de handen wassen, boterhammetje naar binnen duwen en dan gaan we dat varkentje even wassen’. Of nie? Een goede lancering moet je plannen. Retegoed plannen. Zonder plan you will never, ever hit the moon of zelfs maar een stoeptegel. Eerst dit en dan dat. Alles heeft een reden. Als jij je verjaardag wilt vieren begin je ook niet met het inkopen van de verse hapjes om die vervolgens vier weken in de koelkast te bewaren tot het moment supreme. Hopen wij. Een goede lancering is goed doordacht. Je wikt en weegt: tempo, timing, prikkels, taal, aanbod en De Vraag. Dus, als jij wilt landen op de maan, de eerste stap is een goed plan. En wij weten hoe je dat doet. Nu jij nog.

WORKSHOP 4: PROMOOT JE LANCERING! 

Een lancering is niet een gewoon feestje. Het is een compleet online pretpark. Als je het goed doet. Een feestje waar iedereen wakker van wordt en blijft. De mogelijkheden van het worldwideweb zijn eindeloos. Een goede Facebookadscampagne: Blast! Een goed social media offensief: Holy melony! LinkedIn, Instagram, Pinterest? Jazeker! Als je deze online kanalen maximaal in de stijgers hangt, dan is succes gegarandeerd. Het vinden van de juiste partners (affiliaties) en partners die het leuk vinden om met jou in de achtbaan te stappen en een hoop lawaai te maken kunnen waanzinnig bijdragen aan jouw succes. In deze workshop zet je voor jezelf je marketingstrategie uit: welke kanalen zet je in, welke onderwerpen ga je pitchen, bij welke partijen ga je dat doen en hoe organiseer je je fanbase bij je lancering? Aan het eind van de workshop heb je je uitgewerkte marketingplan voor je lancering. Niets kan jou nou nog tegenhouden. Behalve misschien dan slecht weer, honger en dorst of  een zieke hond. Maar ja, shit happens. Je kunt deze online workshop ook online terugkijken als je allerlei excuses hebt om niet mee te doen.

Zijn deze workshops iets voor mij?

Worstel je met vragen als:

  • hoe haal ik meer uit de goede relaties die ik heb met de inschrijvers op mijn lijst?
  • hoe kan ik verkopen zonder dat ik me een sleazy sales man voel?
  • hoe zet ik taal maximaal in?
  • hoe zet ik prikkels actief in?
  • hoe krijg ik de aandacht van mijn potentiele kopers te krijgen en hoe houd ik die vast?

8 redenen om deze workshops te volgen

  • de workshops zijn laagdrempelig.
  • deze vaardigheden kun je voor de rest van je leven inzetten
  • deze kennis is ook van waarde in je prive leven
  • je krijgt werkelijk alles wat wij aan kennis hebben vergaard
  • je hoeft er niet voor de deur uit, je kunt ze vanuit je luie stoel volgen.
  • je hebt voor de rest van je leven toegang tot de online workshops
  • je kunt direct actief aan de slag met dat wat je opgezogen hebt
  • de workshops zijn praktisch, gebaseerd op de best practises praktijk van ons eigen ondernemerschap

En omdat we zo lekker bezig zijn,
krijg je ook nog 2 leuke buitenkansjes:
BUITENKANSJE 1: het boek Lanceren kan je Leren t.w.v. 19,95 gratis
(niet een e-boek maar het echte vast te houden, door te bladeren en te ruiken papieren boek) én als je wilt kunnen we het boek ook nog signeren.
BUITENKANSJE 2: de herbruikbare Lanceerplanner op A-1 formaat t.w.v. 7,50 gratis
Het hele pakket heeft een waarde van 173,45

Wat is mijn investering?

173,45 

Volg deze workshops nu voor 52% van de oorspronkelijke prijs (156,-).
Je kunt nu deze workshops volgen voor een geweldige kolder in de kop investering.

156

Lanceren kan je Leren

de Workshops
75,-
  • opnames van de 4 workshops. In totaal meer dan 10 uur aan content
  • downloads en werkbladen
  • onbeperkt toegang tot een beveiligde omgeving
  • BUITENKANSJE 1: het boek Lanceren kan je Leren t.w.v. 19,95 gratis
  • (niet een e-boek maar het echte vast te houden, door te bladeren en te ruiken papieren boek) én als je wilt kunnen we het boek ook nog signeren.
  • BUITENKANSJE 2: de herbruikbare Lanceerplanner op A-1 formaat t.w.v. 7,50 gratis
De genoemde prijzen zijn exlusief 21% btw.

Waar? 

In je luie stoel, achter je pc. De online workshops zijn video’s waarin je alle kennis aangereikt krijgt. Je gaat actief aan de slag en je kunt vragen stellen. Die beantwoorden we uiteraard. We helpen je op weg, geven je tips en advies. Aan het eind van deze online workshops heb jij gedaan wat je je voorgenomen had.