De Launch Ladies presenteren

LANCEREN KAN JE LEREN
HÉT ONLINE LANCEERPROGRAMMA

 De Launch Ladies presenteren

LANCEREN KAN JE LEREN
HÉT ONLINE LANCEERPROGRAMMA

 Leer in 11 weken de ins en outs van Lanceren

Krijg in 11 weken een winstgevende lanceerstrategie in je vingers.

Aan het eind van het programma heb je je eigen lancering uitgevoerd!

Leer hoe je je mailbox laat overstromen met STAPELS nieuwe klanten die je bijna smeken om hun geld aan te pakken - zelfs als je jeuk krijgt bij de gedachte aan verkopen!

We zijn gestart met de eerste ronde

Je kunt je nu alleen nog inschrijven voor de Doe het Zelf – variant.

Succesvol lanceren heeft onze bedrijven behoorlijk laten groeien!

Lanceren werkt….
• Zelfs als je een aversie hebt tegen verkopen
• Zelfs als je geen enorme mailinglijst hebt
• Zelfs als je het al hartstikke druk hebt
• Zelfs als je geen groot schrijver bent

In 2015 heeft Marjan haar omzet weten te verdriedubbelen door deze lanceerstrategie toe passsen.
En wat denk je.. is ze harder of meer gaan werken? Welnee…
Meer omzet is leuk en heel fijn, zeker als er op je bankrekening voldoende staat en je bedrijf in een stroomversnelling komt. Dit noemen we in zakentaal de opwaartse spiraal.

De opwaartse spiraal

En wij zijn de beroerdsten niet. We gunnen jou en alle andere ondernemers een vrije val omhoog.
Makkie? Mwahh… Het is goed nadenken en weten wat je doet. Maar als je dat eenmaal weet dan heb je een nieuwe vaardigheid waarmee je meer omzet genereert die je de rest van je leven kunt gebruiken om je bedrijf te laten groeien! Wij willen je graag laten zien hoe je die opwaartse spiraal zelf in je business kunt bouwen zodat je boven het maaiveld uitsteekt, meer klanten krijgt en meer omzet haalt…voor hetzelfde werk.

Zet eens een andere bril op….

Blijven doen wat je altijd al deed, daarmee creëer je geen wonderen. Met iets anders gaan doen dan wat je altijd al deed wel!
En zeg nou zelf, er zijn duizenden verschillende manieren om je bedrijf te laten groeien:

  • Meer bezoekers op je website
  • Meer bezoekers converteren naar klanten
  • Meer producten of diensten in de markt zetten
  • Een nieuwe website laten maken…

Enzovoorts.

Niet jokken!

Wees eens eerlijk.. doe jij ook een beetje van alles wat?

Als ik nu eens elke dag 4x op Facebook post, 3x op Twitter, mijn SEO opkrik, een nieuwe weggever maak en ook nog 2 blogs in de week schrijf….”

Op een dag realiseer je je dat je van alles dwars door elkaar heen aan het proberen ben, en hoop je dat het ooit een keer goed komt. Dat kan je de rest van je ondernemersbestaan natuurlijk blijven doen.. Voor zolang dat nog kan duren…

Uiteindelijk bepaal jij op welke knoppen je drukt. En geloof me, wij hebben ook op heel wat knoppen gedrukt die ons niet geholpen hebben. Welke knoppen zijn nu de juiste knoppen? Wij weten dat inmiddels en leren het jou graag tijdens dit event!

Wat als je iets over het hoofd ziet?

Misschien heb je wel het beste product, de mooiste website, de interessantste weggever en zelfs de grootste mailinglijst. En?

Heb je ook een goede omzet, een hoge conversie of blijven daar je statistieken wat achter? En werkt dat gave product, die mooie lijst dus nog niet voor je omdat je één essentieel onderdeel mist. The X-factor. De smeerolie in de motor.

Een bang konijn

Konijnen die bang zijn, bevriezen. Ze komen niet meer in actie. En soms lijken wij ook konijnen. We bevriezen. Zeker als het om verkopen gaat.  En het vervelende met bange konijnen is dat ze niet meer in beweging komen en blijven zitten waar ze zitten tot het gevaar geweken is. Waarom denk je dat er zoveel dode konijnen op de weg liggen? Niet omdat ze hard een andere richting uitgehold zijn! En dat is waar we je voor uitnodigen: hard de goede kant uithollen in plaats van te bevriezen..

Je zit op een goudmijn!

Eén strategie om je bedrijf te laten groeien wordt  meestal door ondernemers over het hoofd gezien.

Je hebt een hele lijst aan potentiële kopers en je weet niet hoe je van hen klanten maakt. Je krijgt het benauwd van nieuwsbrieven sturen, je bent bang om te spammen en je durft eigenlijk al helemaal geen aanbod te doen als je al weet wanneer je dat moet doen.

En op de een of andere manier als je iets online schrijft klink je net als al die andere ondernemers.
En wat gebeurt er dan?

Niets. Niente. Nada. En ook Noppes.

Een  e-mail die je bij de lurven pakt, leest niet als een economieles en komt niet van een of andere gladde internetmarketeer. Een goede mail grijpt je bij de lurven omdat het uit het hart geschreven is. Daarom..

Het opbouwen van een goede relatie met je potentiële klant is de basis. Als je dat goed doet, dan hoef je geen toeren uit te halen, campagnes te voeren en weet ik veel wat voor soort gedoe. Je klant zit dan alleen maar te wachten totdat je ophoudt met die onzin en je aanbod doet. Want zij wil allang hebben wat jij te bieden hebt.

Je moet het alleen nog even vragen…

Echt waar,  je hoeft geen professionele marketing- of communicatiespecialist te zijn om dit te kunnen.
Lanceren is geen speciale gave waar maar een paar mensen mee zijn geboren of waar je een diploma voor nodig hebt.

  • Je hoeft niet technisch te zijn (voor een goede lancering is weinig techniek nodig en wij helpen je daarmee).
  • Op het moment dat je een goede lancering achter de rug hebt kun je daarop voortborduren en groeien.
Meesterschap verwerven

Wij geloven dat als je wilt leren hoe je je bedrijf kunt laten groeien dat je dat moet leren van iemand die het allemaal eens gedaan heeft en ervaring heeft in het bedrijfsleven. Van iemand die pieken heeft meegemaakt en dalen. Van iemand die ervaring heeft online en offline, van de wondere wereld die Internet heet en van het zaken doen in real-life. Omdat het altijd over mensen gaat.

Denise is al meer dan 20 jaar ondernemer en heeft al vele klanten aan zich weten te binden met veel verschillende producten en diensten. Zij heeft in die 20 jaar toptijden gehad, maar ook een faillissement. Zij kent het klappen van de zweep als geen ander.

Voeg daaraan toe de meer dan 20 jaar ervaring van Marjan met alles wat met internet te maken heeft en je hebt een ideale mix.

De beste verkoper is authentiek, niet verkoperig

Verder zijn wij er een beetje klaar mee: verkooppagina’s die er allemaal hetzelfde uitzien en dezelfde taal gebruiken zoals (als het even kan in hoofdletters):

“SUCCES VERZEKERD!” “CREËER JE DROOMLEVEN”

Herken je ze?

Jouw verkooppitch en jouw e-mailberichten moeten niet hetzelfde klinken als die van ons. Onze berichten klinken niet als die van een coach. En de pitch van die coach moet niet hetzelfde klinken als die van een Virtual Assistant.

Zoals wij ons eigen unieke verhaal hebben, heb jij dat ook.  Jij kunt verkopen zoals jij en als je weet hoe je dat moet doen dan blijf je gewoon jezelf. Met je eigen taal en eigen toon. En dat trekt mensen aan die jou geweldig vinden.

Een goed verkoopgesprek verloopt als een gezellig vriendinnengesprek

Denk je nu eens in dat je dat gesprek met alle zorg en aandacht die je daarin stopt, met tientallen of honderden mensen kunt voeren zodat je ook al die mensen kunt helpen? En dat zij zich graag door jou laten helpen?
Dat is wat je met onze lanceermethode doet.

Maar wacht eens.. moet mijn boodschap dan niet perfect zijn?

Wat is er belangrijker? Dat de wereld te horen krijgt wat jij hebt te bieden of dat het perfect geschreven is waardoor je de sjeu eruit geschreven hebt?

Een nieuwsbrief of een e-mail is geen levenswerk! Het is een manier om te communiceren. Niet om te laten zien hoe geweldig je wel bent, daar komen ze vanzelf wel achter en waarschijnlijk weten ze dat allang…

Een onweerstaanbaar verhaal is de basis van een goed verkoopproces.

Een goed verhaal gaat voorbij aan transacties en producteigenschappen. Mensen haken echt niet af als er geen keurmerk op staat, heus.

Maar wat als ik nu niet kán verkopen?

Wij, Marjan & Denise, zijn ook niet als verkopers geboren. Gelukkig niet. De eerste keer dat wij iets online probeerden te verkopen was het geen groot succes. Wisten wij veel. De tweede keer ging het al een stuk beter. Weer wat geleerd… Het is zoiets als leren lopen. Eerst jezelf optrekken aan de tafelrand en gaan staan. Daarna de eerste stapjes aan de hand van je moeder, trappen leren lopen en hardlopen. Dan heb je alles geleerd wat je in de basis nodig hebt om de Mount Everest te beklimmen.

Marjan’s lanceerblooper

Marjan probeerde een programma over de 5 beste WordPress plugins te verkopen. Het programma was goed, van waarde en had geen hoge prijs. Ze had veel tijd gestopt in het maken van het programma en was zo overtuigd dat het goed was dat ze dacht dat het wel vanzelf zou verkopen. De reacties waren lauw….net goed genoeg om niet de handdoek in de  ring te gooien. Ze had twee keuzes:

  • Iemand inhuren om voor haar te verkopen, of
  • leren hoe het dan wel lukt.
Verkopen is iets anders dan de was strijken of het gras maaien

Verkopen is niet zoiets als je was strijken of het gras maaien. Verkopen is een strategisch onderdeel van je bedrijfsvoering die je niet zomaar kunt uitbesteden. En als we dit zo schrijven krijgen we al lichte kramp. Het klinkt zwaar en serieus. Tjsa, je doet serieus business of je doet het niet. De grap is dat je dit maar 1 x hoeft te leren en vervolgens over kunt gaan tot de orde van de dag:  hoe je kunt gaan verkopen op een lichte, leuke en effectieve manier. Jawel. Die drie dingen kunnen samengaan!

Wij leerden het dus zelf

Als een stel nerds lazen we alles wat los en vast zat over online verkopen. We probeerden van alles, hadden succes, en ook slechte lanceringen. We leerden het op de keiharde manier: in ons eigen bedrijf met ons eigen inkomen als inzet. Dat valt niet mee als je kostwinner van een gezin bent zoals Denise. Het was hard werken en met vallen en opstaan leerden we hoe het wel moest.

Dat kan jij ook, experimenteren tot je een ons weegt en bijna failliet bent (zoals Denise).

Maar het kan ook anders….effectiever, sneller en leuker!

Omzet maken aan het toeval overlaten?

Je hebt ooit de moedige beslissing genomen om een eigen bedrijf te starten. Je hebt er geld in gestopt, tijd, energie. Zou je dan het aller-, aller belangrijkste deel van het proces, omzet maken, aan het toeval over laten?

Natuurlijk niet!

Als je de Mount Everest wil beklimmen, train je dan van te voren, koop je de juiste spullen en ga je dan alleen op pad?

Natuurlijk niet!

Je huurt een Sherpa in – iemand die het al eens eerder gedaan heeft – om je te gidsen.

Natuurlijk kan je het alleen proberen

Of je kunt het leren van 2 ondernemers die een ruime ervaring hebben in online ondernemen, ervaring hebben in het succesvol lanceren en hierover een boek hebben geschreven.

Je kunt het leren van 2 ervaren ondernemers die zich niet alleen richten op 1 klein facet van ondernemen, maar die je laten zien hoe alle onderdelen van je bedrijf met elkaar verbonden zijn en hoe deze jouw bedrijf kunnen laten groeien..

Dat kan natuurlijk ook..

Er is moed voor nodig!

Er is moed nodig om je af te draaien van de ‘experts’ die schreeuwen dat je moet leren over conversie optimalisatie algoritmes en dat je de perfecte kleur voor je koopknop moet vinden.

Je hebt een goede strakke planning om een goede lancering uit te voeren.

E is moed voor nodig om toe te geven dat als jij je potentiele klant gevoelsmatig kunt verbinden met jouw fantastische producten of diensten in het verkoopproces, je deze potentiele klant dus gewoon kwijt bent.

Hadden wij maar al deze kennis en informatie gehad toen we net begonnen. Wat zou het ons geholpen hebben: iemand die een goed voorbeeld voor ons had, een planning of een hele uitgeschreven lancering.

Na veel geploeter wisten we uiteindelijk een effectieve strategie te ontwikkelen waarmee we geweldige lanceringen konden doen – elke keer weer – en toen veranderde alles.  We keken toe hoe ons bedrijf groeide en de lanceringen slaagden. Niet eenmaal, maar meerdere keren.

En daarom…. *tromgeroffel*

Daarom introduceren wij ….

LANCEREN KAN JE LEREN
HET ONLINE LANCEERPROGRAMMA

 LANCEREN KAN JE LEREN,
HET ONLINE LANCEERPROGRAMMA

Dit programma is het enige in zijn soort en speciaal voor vrouwelijk ondernemers.

Je leert de strategie die Marjan en Denise toepassen zodat je niet zelf opnieuw het wiel hoeft uit te vinden.
Precies hetzelfde systeem dat wij gebruiken voor onze succesvolle lanceringen.

Wat als ik niet kan verkopen?

Je hoeft geen verkoper te zijn om naar het event te komen. Je hoeft niet eens goed te zijn in verkopen. Beheers je de Nederlandse taal? Dan kan je ook leren lanceren.

Wat als ik een fysiek of offline product verkoop?

Onze strategie helpt je slagen ongeacht je businessmodel. Onze lanceerstrategie helpt je om online te verkopen, een card-deck, online programma, coaching-sessies en alles wat daar tussenin zit.

Wat als ik een uniek product of een unieke markt heb?

Nou… een keer raden… Jazeker, deze strategie gaat je helpen. Er wordt gebruikt gemaakt van de basis van psychologie en neurowetenschap en dit is een beproefde strategie die in meer dan 50 bedrijfstakken gebruikt wordt.

Wat als ik het boek al heb?

Dan heb je al 1 heel slimme stap gezet. Met het boek kan je prima een megagoede lancering opzetten. Maar (en dat herkennen we van onszelf) het is fijn om een stok achter de deur te hebben om in actie te blijven. En het is fijn om in een groep van gelijkgestemde ondernemers te zitten zodat je elkaar kunt inspireren en motiveren. En wat is er nu fijner dan nog meer gedetailleerde informatie en voorbeelden waar in het boek geen plaats voor was?

Is Lanceren kan je Leren iets voor mij?

Is Lanceren kan je Leren iets voor mij?

We willen duidelijk zijn: Lanceren kan Je Leren lijkt niet op de meeste andere verkooptrainingen. We proberen je niet een super verkoper te maken. We houden ons niet bezig met marketing zoals dat 30 jaar geleden werkte. We geven je bewezen tools die nu werken. Alles wat je nodig hebt om je omzet te verdubbelen of te verdriedubbelen.

Lees het onderstaande aandachtig om te bepalen of het de juiste keuze is voor jou.

Lanceren kan je Leren is niet voor jou als je voldoet aan een van onderstaande redenen:
M

Je hebt (nog) geen bedrijf

Dit is voor ondernemers die al iets hebben om te verkopen of het nu fysieke producten zijn of informatie, je eigen vaardigheden of wat dan ook.

M

Je hebt geen klanten en zoekt een manier om snel rijk te worden.

Wegwezen, dan!

M

Je zoekt websiteverkeer en nieuwe leads

Lanceren kan je Leren leert je technieken waarmee je leads kunt generen maar het gaat niet over lead- of verkeer genereer tactieken

M

Je je in de schulden moet steken om dit programma te betalen

Ja, we bieden betaling in termijnen maar dan nog willen we duidelijk maken dat je je niet in de schulden moet steken om dit programma te kunnen betalen. Soms gaan de kosten voor de baten uit, dat klopt, maar schulden daar willen we niet verantwoordelijk voor zijn. Als je je toch inschrijft en schulden maakt en we komen er achter dan krijg je je geld terug en ontnemen we je de toegang tot het programma.

Lanceren kan je Leren is juist voor jou als:
N

Je een product hebt met een hoge kwaliteit waar je trots op bent

We werken alleen met mensen die weten dat kwaliteit leveren de enige manier is om succesvol te worden.

N

Je een product of dienst online wilt verkopen – via je website, email, blog, of social media

N

Je geduldig, bewust en planmatig bent

Je wilt tijd investeren in het juist aanleren van de lanceerstrategie en je weet dat dat niet van de ene op de andere dag gebeurt. Je weet dat als je er nu mee aan de slag gaat, je jaren van de voordelen kunt genieten.

N

Je té hard gewerkt hebt om nu te stoppen!

Een langdurige relatie met je klanten

Laat andere mensen zich richten op social media tactieken en goede mailonderwerpen. Goed lanceren gaat veel verder. Het versterkt wat je al weet en trekt mensen als een magneet steeds  dichter en dichterbij. Je bouwt aan een langdurige relatie met je klanten.

Net zoals jij, weten wij dat je moed moet hebben om een bedrijf te starten. Om je kop boven het maaiveld uit te steken en tegen alles in te gaan wat ‘normaal’ is, je eigen vorm en pad te kiezen.

Wij weten hoe dat voelt. En wij weten dat we iets hebben dat de wereld moet horen omdat we kunnen helpen.

Topatleten

Topatleten hebben coaches en trainers. Bergbeklimmers hebben sherpa’s. CEOs hebben mentoren en consultants. Zij doen het niet alleen. Waarom zou jij dat wel moeten? Uiteindelijk is ondernemen ook topsport bedrijven?

Je verdient de beste hulp

Als je erop vertrouwt dat wij je kunnen helpen –omdat we dit zelf allemaal al hebben gedaan – dan willen we je uitnodigen om te leren hoe jij succesvol kunt lanceren.

Het is krachtig. Het is authentiek. En het werkt.

Wij leerden van de beste mentoren, met vallen en opstaan.

Je kunt dus nog 10 jaar aanklooien…

of je klikt op deze knop en omzeilt tijdverlies en frustratie.
En je gaat actief aan de slag met een bewezen succesvolle formule en genereert daarmee een gezond ondernemersinkomen.
Maak hiermee binnen 11 weken een flitsende start.Ik doe mee!

Lanceren kan je Leren toont je hoe het beter kan, effectiever en met meer plezier…

Maak snel gebruik van dit aanbod. Als je er klaar voor bent dan vinden we het geweldig om je te laten zien wat tijd, energie en vallen en opstaan kostte maar leidde tot succesvolle lanceringen.

HÉT ONLINE LANCEERPROGRAMMA

 Leer in 11 weken de ins en outs van lanceren

Module 1 The reptilian decides

Maak kennis met het reptielenbrein.

Ons reptielenbrein stuurt ons koopgedrag en niet ons gezonde verstand. Op welke prikkels reageert het reptielenbrein? Hoe kun je deze optimaal inzetten tijdens het verkoopproces zodat je klant precies zo reageert als jij hoopt, wilt, verlangt of wenst? In deze module leer je dat je daar meer invloed op uit kunt oefenen dan je ooit had verwacht en hoe je dat dan doet.

Module 2 Quit talking, start doing

Aan de slag.

Hoogste tijd voor actie want praatjes vullen geen gaatjes. In deze module leer je aan welke voorwaarden een te lanceren product of dienst moet voldoen en maak je een keuze uit je eigen aanbod. Verder leggen we het basis lanceerplan vast.

Module 3 Be the game changer

Optimaal gebruik maken van de internetkansen.

Sinds de komst van internet is de wereld je speelveld. En biedt het dus ook oneindige omzetmogelijkheden in het kader van lanceren. Daar ligt ook de valkuil; overal een beetje doen en nergens optimaal. Geen strategie inzetten, proberen bij te blijven met de ontwikkelingen. Wij leren je de ideale marketingmix in te zetten waardoor die oneindige mogelijkheden voor jou ook echt gaan werken en er voor gaan zorgen dat je kassa gaat rinkelen. Terwijl je gewoon door de bomen het bos blijft zien.

Module 4 Overnight succes takes time

Succes is het gevolg van hard werken, toewijding, weten wat je doet en niet van mazzel.

Geen goede lancering zonder een goede planning. Een succesvolle lancering overkomt je niet, die creëer je. In deze module zetten we het stappenplan met je uit en leer je dat lanceren tijd en geduld vraagt. En dat dit met een goed plan ook beloond zal worden.

Module 5 The Countdown

Klaar voor de start?

In deze module gaan we echt lanceren met behulp van de 11 lanceerstappen. Aan het eind van deze module heb je je eerste lancering helemaal uitgeschreven en, als het aan ons ligt, ook daadwerkelijk uitgevoerd. Want we willen je het niet alleen leren, we willen dat je het ook gaat doen!

Hoe gaat het in zijn werk:

Je ontvangt van ons 5 modules met per module een aantal videolessen in een periode van 11 weken. Iedere les omvat een video en een werkboek waarmee we je stap voor stap meenemen in onze lanceerformule.

Enneh, je krijgt de full monty, we houden echt niets voor je achter!

In dit programma leren wij jou al onze gouden tips en trucs die hebben gemaakt dat wij al meerdere succesvolle lanceringen op onze naam hebben staan. En die ook bewijzen dat lanceren echt niet moeilijk is want het is een kwestie van vooral doen en begrijpen wat je doet. Goed plannen en de juiste dingen op het juiste tijdstip doen. En dat wiel kan je zelf uitvinden en daarmee minimaal je eerste 2 lanceringen verprutsen.

Of je leert het van ons, de Launch Ladies, en je gaat direct vanaf je eerste lancering geld verdienen. Echt geld verdienen.

Daarom is ons aanbod eigenlijk een no-brainer. Want welk programma heb jij in gedachten voor jouw eigen lancering? En wat kost dat? Het komt er waarschijnlijk op neer dat als je in je volgende lancering 1 product of dienst verkoopt, je ons programma al terugverdiend hebt. Enneh, dan is het een kwestie van herhalen, herhalen en herhalen. Je hebt met onze tips en onze modules dé lanceersuccesformule in handen. Kun jij het je permitteren om het eerst zelf te proberen, en daarmee duizenden euro’s omzet mislopen of potentiele klanten verliezen?

LANCEREN KAN JE LEREN

DOE HET ZELF

547,-
  • logomini
  •  
  •  
  • 5 modules met lessen (video en tekst)
  • Werkboek(en)
  • Facebookgroep voor inspiratie en motivatie
  • Kick-off Webinar
  • Q&A-webinar
  • Webinar per module (dus 5 webinars)
  • 2 Coachinggesprekken van 30 minuten
  • Het boek Lanceren kan je Leren
  • De Lanceerplanner op A1-formaat (herbruikbaar)
  • Exclusieve Lanceerclub Facebookgroep
  • …nog een aantal topgeheim dingen
  • VOOR DEZE VARIANT KUN JE JE OP ELK MOMENT INSCHRIJVEN
Ja, ik doe mee!

LanceerClub '16

997,-
  •  
  •  
  • LanceerClub '16
  •  
  • 5 modules met lessen (video en tekst)
  • Werkboek(en)
  • Facebookgroep voor inspiratie en motivatie
  • Kick-off Webinar
  • Q&A-webinar
  • Webinar per module (dus 5 webinars)
  • Live afsluitende bijeenkomst
  • 2 Coachinggesprekken van 30 minuten
  • Het boek Lanceren kan je Leren
  • De Lanceerplanner op A1-formaat (herbruikbaar)
  • Exclusieve Lanceerclub Facebookgroep
  • …nog een aantal topgeheim dingen
  • DE LANCEERCLUB IS BEPERKT TOT 10 PLAATSEN OM DE EXCLUSIVITEIT EN PERSOONLIJKE AANDACHT TE WAARBORGEN
Je kunt je hier nu niet voor inschrijven

De prijs is exclusief 21% btw.
Klik op de knop voor informatie over betalen in termijnen.

Nee, ik wil alleen het boek kopen.

Over een jaar ben je weer een jaar ouder

Wat ga je nú doen?

Lanceren kan je Leren

De missie van deze auteurs is om ondernemers te helpen met hun business. Goede zaak!
Jochum Jarigsma – auteur van ‘De nieuwe weg’

Lanceren kun je leren. Door zelf het wiel uit te vinden in 2 jaar…of met dit boek met alle ervaringen en kennis van 2 lanceerkoninginnen, Ik zeg ‘doen’.
Veronique Prins – ondernemerscoach

Een helder en overzichtelijk boek waarmee jij jouw (online) dromen waar kunt maken!
Marieke Anthonisse – Zakenmam.nl

Met een voorwoord van cindy Vranken en een ten geleide van Simone Levie

HET BOEK

Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie. 
Je krijgt inzicht in de prikkels die een rol spelen in het verkoopproces en hoe je die optimaal inzet zodat deze je potentiële kopers helpen om een goede aankoopbeslissing te nemen. 

Met een uitgekiende en geteste mix van (neuro)marketing, psychologie en een schat aan praktisch en toepasbare ondernemersvaardigheden creëer je een enorme voorsprong op de online markt en ben je dus in staat om succesvoller te lanceren.

Het boek is nu beschikbaar via Managementboek!

Ja, ik wil dit!

Het boek nu beschikbaar.
Koop nú je exemplaar zodat je als een van de eersten in Nederland  aan de slag kunt met deze methode.

cordaidVan elk verkocht boek gaat 1 euro naar Cordaid die het geld gebruiken voor het opzetten van sociale coöperaties om vrouwen die aan de zijlijn in de maatschappij staande kans te geven een eigen bedrijf op te zetten. De aankoop van die boek is dus win-win: je helpt jezelf en andere vrouwen. Hun dank is groot.

boekhandelprijs 19,90

Ik wil het boek!

Denise Hulst en Marjan Crabtree zijn beiden ervaren internetondernemers met een grote expertise op het gebied van internetverkopen en lanceren van producten en diensten. Dat hebben ze al vele jaren succesvol gedaan en ze laten jou nu graag profiteren van alle kennis en bewezen methodieken die zij daarbij hebben opgedaan.

Je kunt er dan ook op vertrouwen dat zij al hun kennis en ervaring inzetten om jou succesvol te laten worden in je eigen (online) business.

Vragen?

Is Lanceren anders dan Promoten?

Promoten is een onderdeel van Lanceren. Je kunt hierbij denken aan promoten naar je mailinglijst en promoten naar buiten (social media, gewone media etc.).
Voordat je gaat promoten heb je bij strategisch lanceren al een aantal acties uitgevoerd waardoor het eigenlijke promoten veel effectiever wordt.

Waarom moeten we jullie geloven?

Tja, dat is een goede. Je vindt ons leuk of je vindt dat niet. Een tussenweg lijkt er niet te zijn. Maar 1 ding staat vast: wij weten waar we het over hebben. Samen hebben we meer dan 20 jaar ondernemerservaring en 30 jaar internetervaring. Dat zijn de goede dingen. Maar wij hebben ook de mindere kanten van online ondernemen meegemaakt zoals faillissement en mislukte lanceringen. Vooral die mislukte lanceringen kunnen we je veel over vertellen, en dat gaan we ook doen op 30 juni. Want niets is zo'n goed leerproces als een mislukte lancering. Maar we vertellen je ook over succesvolle lanceringen waarbij er 1200 mensen inschreven.....

Verdienen jullie veel?

Er zijn online ondernemers die ervan houden om met omzetcijfers te strooien. Wij niet, wij vinden dat niet netjes. Ja, omzet is belangrijk, maar bij ons zijn er nog meer belangrijke redenen om te ondernemen.  En als we niet genoeg zouden verdienen of niet goed zouden zijn dan zou jij nu niet dit lezen....toch?

Waarom moet ik lanceren i.p.v. verkopen?

Houd ons ten goede, van ons moet je niets. Wij weten alleen uit ervaring dat lanceren effectiever is dan constant je winkeltje openhouden. Het is ook veel leuker dan constant te moeten worstelen om een klant aan zijn haren binnen te sleuren.

Waarom kost het online programma zoveel?

We zullen niet in de administratieve details treden waarom we tot deze prijs gekomen zijn. Als je kijkt naar wat je krijgt: 11 weken lang lessen die wij speciaal voor jou hebben gemaakt, werkboeken, etc....dan is het een koopje!  En, ja, we begrijpen dat het jou naast de kosten ook nog tijd kost....en tijd is waardevol.  Je kunt erop vertrouwen dat het je tijd en geld waard is. En die kosten, die heb je zo terugverdiend als je de methode toepast. Echt! 'Pinky Promise'

 

Wat is het gaafste dat ik ga leren in dit programma?

 

Goh ja, moeten we 1 ding kiezen? Hmm, hoe je massa's meer geweldige klanten en hopen meer omzet krijgt zonder harder te werken en zonder keihard te verkopen... Maar eigenlijk ook dat je niet alleen bent en wat aan de basis ligt van succesvol ondernemen, en...oh jee, zoveel dingen.

 

 

Wat als ik het boek al heb?

Dan heb je al 1 heel slimme stap gezet. Met het boek kan je prima een megagoede lancering opzetten. Maar (en dat herkennen we van onszelf) het is fijn om een stok achter de deur te hebben om in actie te blijven. En het is fijn om in een groep van gelijkgestemde ondernemers te zitten zodat je elkaar kunt inspireren en motiveren. En wat is er nu fijner dan nog meer gedetailleerde informatie en voorbeelden waar in het boek geen plaats voor was?